niedziela, 15 marca 2009

Hola!

czyli cześć!


... tak, to był Madryt :)

Jest mi ogromnie przyjemnie, że otrzymałam od Was dużo miłych słów i równie dużo prawidłowych rozwiązań mini-konkursu z mini - nagrodami ;)

Lista zwyciężczyń:
1. aagaa
2. globalista
3. cwasia
4. magoda
5. Lorienn (jak o sobie napisała - "nie zrzeszona" ;)

oraz osoby wyróżnione:
iwjardim
ita
asia
amma
Elisse
alewe

Wszystkie Was (i zwyciężczynie, i wyróżnione) proszę o kontakt mailowy joanna1010@o2.pl , abym mogła wysłać drobiazgi.

Mini-nagrody są raczej symboliczne, być może znajdą jakieś zastosowanie...
Są bardziej związane z samym miastem, niż Hiszpanią.
Bardzo chciałam, aby to były wyroby rękodzielnicze, indywidualne, oryginalne - liczyłam na wizytę na jakimś targu z tego typu rzeczami. Niestety - nie znalazłam takiego miejsca, bo jedyny mercado o którym słyszałam odbywał się rano w niedzielę, a my już w tym czasie wracaliśmy do Polski...

Wkrótce zdjęcia i relacje, a na razie nadrabiam zaległości czytelnicze w Waszych blogach.

15 komentarzy:

iwjardim pisze...

Hola Joasiu , mam nadzieję że było cudownie i wróciłaś wypoczęta . Dziękuję za wyróżnienie i czekam z niecierpliwością na foto relację , wypakuj jeszcze to słoneczko z torby bo dość juz zimy .
Pozdarwiam Cię serdecznie .

iwjardim pisze...

aaaaa zapomniałam , jakie piękne dachy , uwielbiam właśnie oglądać z góry miasto , te przepiękne stare dachówki ....

Anonimowy pisze...

Do nas chyba to słoneczko hiszpańskie zawitało, ale jak znam życie jutro znów odsłonię okno i zobaczę nową dostawę białego.... no :))

aagaa pisze...

Witaj,
dziękuje bardzo za nominowanie mnie do nagrody,...hehe...bardzo mi miło.
Koniecznie napisz jak było i zdjęcia baaardzo mile widziane...
Pozdrawiam

Magoda pisze...

Joanno miło Cię widzieć! Szkoda jednak, że wakacje miałaś takie krótkie. Pewnie nie odpoczęłaś - tyle wrażeń i podróż. Ale na relacje czekam niecierpliwie!
Co do nagrody - miło mi baaaardzo, ale nie spiesz się bo po powrocie potrzebna aklimatyzacja :)))
Pozdrawiam Cię z zaśnieżonych nadal Bieszczadów.

cwasia pisze...

Mam nadzieję, że wypoczynek się udał, i że podzielisz się wrażeniami pisząc wyczerpująca i ilustrowaną relację :)
A co do niespodzianki to serio? Ale się cieszę! dziękuję :*

olla pisze...

Joasiu. czekam na dłuuugą relację z wojaży:)

Elisse pisze...

Joasiu, jak się cieszę,że już wróciłaś:)Urlop w Hiszpanii musiał być cudowny choć krótki, z niecierpliwością czekam na zdjęcia i opowieści. Jest mi bardzo, bardzo miło,że zostałam wyróżniona...:)Hura!
Pozdrawiam serdecznie

Magda pisze...

Hola Joanno:).
Mam nadzieje, ze pobyt sie udal:).
Chetnie poogladam zdjecia i poznam twoje wrazenia podroznicze z Madrytu.
Pozdrowienia!

ivon777 pisze...

Gratuluję podróży . Ja też tak jakby emigrowałam(..)
Ale jestem juz jestem (:
Czekam z niecierpliwością na zdjęcia.
Pozdr. cieplutko

Asia pisze...

hola:)
Mam nadzieje, ze urlop był udany! Ja ostatnie wakacje spedziłam jeżdżac po Costa Brava, ale wolałabym Madryt, Andaluzję...Czekam niecierpliwie na relacje!
Bardzo mi miło z powodu wyróżnienia.:)
Pozdrawiam

absence pisze...

Hola Joanno :) Piękny banerek, czekam na pozostałe zdjęcia - zapewne piękne. Podziel się wrażeniami i zdjęciami. Dzięki za nagrodę, pozdrawiam :)

Yrsa pisze...

Witam !
wakacje jednak Cię nie ominęły , chociaż spędziłaś je w innym klimacie niż zamierzałaś . Pozdrawiam serdecznie -zdjęcia z Madrytu mile widziane.Yrsa

joanna pisze...

Już, już, biore się do roboty ;))
Ale najpierw dwa słowa:
wielkie dzięki!
że jesteście :)
że wspieracie :)
że mobilizujecie :)

Ita pisze...

Witaj Joanno ,wypad do Madrytu zapewne był udany!
Dzięki za wyróżnienie ,ale niespodziankę mi zrobiłaś!
Pozdrawiam.