piątek, 12 grudnia 2008

Kiedy otrzymałam od asi (za co bardzo dziękuję) tytuł 'Bloga z sercem' to od razu zmieniłam baner (serduszko ze sklepu Tiimari)



1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na 3 tematy

- Twoja pierwsza miłość
- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
- Przedmioty bliskie sercu


  • Twoja pierwsza miłość: Grzesio K. lat 10, z kl. IV c
  • Coś, co sprawiło, że zamarło Ci serce: zniknęło mi z oczu moje dziecko (wtedy 8 letnie) podczas pływania w basenie gęstym od innych ludzi. Był, znalazł się i od tamtej pory pływa jak ryba.
  • Przedmioty bliskie sercu: zdjęcia

Jest dużo osób, których blogi przyprawiają mnie o mocne bicie serca - to te wszystkie 'zakładkowe', zaglądam tam kilka razy dziennie (o, to już staje się niebezpieczne ;)), inspirują mnie i wspierają, a teraz są bardzo zapracowane przygotowywaniem świąt - Pięknych Świąt...

Brak komentarzy: