sobota, 1 listopada 2008

Ankieta cztelnicza :)



Zostałam wyróżniona przez Anne ze Home Sweet Home

1. O jakiej porze dnia najczęściej czytasz?

Wieczorem, gdy już wszyscy domownicy zaszyją się w swoich kątach lub śpią...

2. Gdzie czytasz?

Fotel lub kanapa, w pobliżu dobra herbatka, wygodnie podwinięte nogi, gdy chłodniej miękki koc i ciepły pies...

3. Jeśli czytasz na leżąco (w łóżku), to czytasz najczęściej na plecach czy na brzuchu?

Jeśli już - to pozycja półsiedząca z poduchami pod plecami.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Biografie, poradniki, beletrystyka...różne

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?

Jakże by inaczej : "Kair. Historia pewnej kamienicy" Alaa Al Aswany - wiadomo dlaczego?

6. Co czytasz aktualnie?

"Rozmowy nad Nilem" Nadżiba Mahfaza,
"Moje drzewko pomarańczowe" Jose Mauro de Vasconcelos (baaaardzo polecam) i tego samego autora "Rozpalmy słońce"
"My rodzice dorosłych dzieci" Ewy Woydyłło
"Zaklinacz psów. Szkolenie czworonogów" Paul Owens, Norma Eckroate

7. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakladek, to jakie one są?

Co to są ośle rogi? (żartuję oczywiście...) Nie spotkałam osobiście kogoś, kto tak niszczyłby książki. Marzę o pięknych zakładkach, a w swoje lektury wtykam co mam pod ręką - kartki, serwetki, rachunki, koperty...

8. Co sądzisz o książkach do słuchania?

Myślę, że to wspaniała rzecz i z pewnością ma swoich zwolenników - nie tylko wśród osób niewidzących...

9. Co sądzisz o e-bookach?

Korzystałam z nich przy okazjach zawodowych, ale zawsze i tak kończyło się to włączeniem opcji "drukuj"

Bardzo chętnie przeczytam wypełnioną ankietę babi-bu i julii


4 komentarze:

ivon777 pisze...

ech- jakbym o sobie miejscami czytała. Nie podałam w mojej ankiecie, że w moich książkach notorycznie szukam rachunków do zapłacenuia. Bo gdy je tam wtykam , to takie oczywiste, ze tam przeciez łatwo znajdę... tymczasem nie raz prosiło sie o duplikat, A zablokowaną kartę bankomatową / uznaną za zgubioną poza domem/ znalazłam przypadkiem po czasie - w katalogu - z cenami leków pewnej hurtowni. Takie cos , co po kwartale się wyrzuca, bo jest bez wartości raczej. Zagladami i proszę - po zablokowaniu- to już tylko legalna zakładka....

serdecznie pozdr.

joanna pisze...

:))
Ciekawa jestem czy będę uzywać zakladek - takich z prawdziwego zdarzenia?

Anna pisze...

Joasiu dzięuję za wypełnienie ankiety :)) a "Historai pewnej kamienicy" bardzo mnie zaintrygowała :))
pozdrawiam

decomarta pisze...

Joanno, powiedz mi coś więcej o książce "Kair..." Tytuł mnie zaintrygował. Jaki to gatunek? O czym?